سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از آغاز اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ها تا کنون ۳۰۰ تن کالای اساسی احتکار شده در استان کشف و ضبط شده است

به گزارش دیارجنوب، سردار حیدر سوسنی افزود: در این مدت ۶ انبار احتکار کالا کشف و ضبط شده است.
وی گفت: از این انبار‌ها ۳۰۰ تن کالا شامل، مرغ، شکر و روغن به ارزش ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط شده و این کالا‌ها در اختیار هم استانی‌ها قرار گرفته است.
سردار سوسنی اضافه کرد: یک مزرعه رمز ارز دیجیتال هم در حومه شهر بوشهر به ارزش ۱۳ میلیارد تومان کشف شده است.
وی تاکید کرد: پلیس به صورت شبانه روزی آماده مقابله با محتکران است و با کسانی که کالا‌های اساسی مردم را انبار کنند قاطعانه برخورد می‌کند.

sardar soosani
معاون سیاسی، عقیدتی سیاسی ناجا که به بوشهر سفر کرده است در جمع کارکنان نیروی انتظامی بوشهر گفت: طرح مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن؛ طرحی است که در کشور روی زمین مانده بود و باید پیش از اینکه در بین اقشار مردم شکاف طبقاتی که نابرابری را تداعی می‌کند مرتفع می‌شد.
سردار سامان کریمی افزود: به دلایلی در دولت‌های قبل این طرح اجرایی نشد، اما دولت سیزدهم تصمیم دار برای جلوگیری از ناعدالتی کمک‌های دولت و یارانه‌ها را هدفمند کند.
وی اضافه کرد: هرچند این دولت تازه روی کار آمده، اما اقدامات اولیه را در این خصوص انجام داده و موفق شده اعتماد مردم را دراین طرح به دست آورد.
سردار کریمی بیان کرد: ضرورت اجرای این طرح به قدری است که کشور دیگر تحمل ادامه پرداخت شرایط قبلی یارانه را نداشت، زیرا تفاوت درآمدی بین دهک‌های جامعه موجب تسریع در شکاف طبقاتی و کاهش تاب آوری جامعه بود که با این اقدام مثبت ارزیابی شده و از بسیاری از فساد‌ها جلوگیری می‌کند./ صدا و سیما

استان بوشهر

Template Design:Dima Group