سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

بمناسبت روز جهانی خانواده جلسه ای با حضور روان شناسان و مسئولین مراکز مثبت زندگی با حضور خانم کیمیا زارعی مشاور مرکز مشاوره رایا برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، محبوبه رضایی مطلق کارشناس پیشگیری بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت روز جهانی خانواده و تقدیر از روانشناسان و مشاورین در زمینه ارائه خدمات آموزشی کاهش آسیب به گروه های هدف مددجویان دانش آموزان و بزرگسالان در زمینه اگاهسازی و ارتقا سطح سلامت گفت: خانواده ضامن سلامتی جامعه و اولین و بهترین پرورش دهنده انسانها است.
وی افزود: والدین اگر از لحاظ مهارتهای مورد نیاز آگاهی بالایی داشته باشند زمینه رشد و بالندگی کودک فراهم و این موضوع باعت بالندگی و رشد در جامعه محیا می شود.

behzisti dashtestan 1
زارعی مشاور خانواده و صاحب امتیاز و مسئوول فنی مرکز مشاوره رایا با بیان اینکه اهمیت خانواده در سلامت جامعه برای همه مشخص است، گفت: اساس کارکرد سالم خانواده به توانمندی والدین به ویژه زن ابتدا در جایگاه همسر و سپس در جایگاه مادر در داشتن دانش مناسب در حوزه حفظ سلامت روان و بروز مهارت های زندگی به جهت سلامت خویش تاثیر بسزایی دارد. وی افزود: تربیت صحیح فرزند و همچنین انتقال مهارت های زندگی بخشی از وظایف والدین می باشد.
به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان، در پایان جلسه در خصوص خانواده سالم و مطلوب بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

behzisti dashtestan 1behzisti dashtestan 1behzisti dashtestan 1behzisti dashtestan 1behzisti dashtestan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group