شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

شهرداری برازجان که طی ماههای اخیر فصل جدیدی از جهاد عمران شهری و خدمت به شهروندان را آغاز کرده است تلاش می‌کند با سرعت بخشیدن به پروژه‌های اجرایی و عمرانی ضمن استفاده‌ی بهینه از زمان، روند تغییر چهره‌ی شهر را به‌صورت هدفمندتری پیگیری کند.

به گزارش دیارجنوب، پس از پایان عملیات اصلاح و بهسازی بلوار شهید مزارعی (حدفاصل میدان شهدا تا میدان بیمارستان ۱۷ شهریور) که نقش موثری در بهبود ترافیک و نیز کیفیت بصری این معبر ایفا کرد، طی روزهای اخیر اصلاح بلوار آیت الله طالقانی در دستور کار شهرداری برازجان قرار گرفته است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان مناقصه‌ی این پروژه به سرانجام رسیده و با مشخص شدن پیمانکار ذیصلاح، عملیات اجرایی پروژه در نزدیک‌ترین زمان ممکن آغاز خواهد گردید.
بر اساس این گزارش، پروژه‌ی مذکور شامل اصلاح و بهسازی بلوار آیت الله طالقانی از میدان ۱۷ شهریور تا سه‌راه شهید آیت می‌باشد که بازسازی ۴۰۰ متر بلوار، جابه‌جایی درختان فعلی و جایگزینی درختان جدید، بهسازی سنگ جدول، کفسازی، نصب پایه‌های روشنایی، آبنما و باکس گلهای فصلی را شامل خواهد گردید.
گفتنی است این پروژه با برآورد اولیه به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
امید می‌رود اجرای این پروژه علاوه بر زیباسازی بلوار مذکور نقش موثری در بهبود کیفیت تردد در این مسیر ایفا کند زیرا طی سالیان اخیر شاهد تبدیل شدن این مسیر به یکی از گره‌های مهم ترافیکی مرکز شهر برازجان بوده‌ایم.

shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1shahrdari monaghesr 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group