سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ساخت بیش از هزار و ۹۰۰ واحد مسکن روستایی در استان بوشهر آغاز شده است.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا مقدم ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن اقدامات خوبی در استان بوشهر انجام شده است و برنامه‌های خوبی داریم.
وی افزود: در شهر و روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان با تسهیلات کم بهره پنج درصد اختصاص یافته است که روند آن در دست برنامه ریزی است و به‌زودی به بانک‌های عامل ابلاغ و مردم این مناطق می‌توانند برای تولید مسکن اقدام کنند.

maskan roostaei
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: طرح بعدی دولت در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن برای شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر این استان با اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی و سود ۱۸ درصد است که با متولی گری این بنیاد و در اختیار دادن زمین توسط راه و شهرسازی ساخته می‌شود.
وی گفت: ۱۱۲ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن برای شهرستان گناوه ساخته خواهد شد که زمین آن نیز تأمین شده است. با توجه به ضرورتی که در شهر گناوه برای ساخت مسکن وجود داشت، زمین توسط راه و شهرسازی در اختیار این بنیاد قرار گرفته است که با برنامه ریزی انجام شده در مرحله اول ۱۱۲ واحد طراحی شده است.
مقدم بیان کرد: در بحث مسکن روستایی نیز برنامه ریزی شده که در تمامی روستاها، افرادی که نیازمند تولید مسکن هستند، بهره‌مند شوند و مشکلی برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد.
وی اظهار داشت: علاوه بر پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، با برنامه ریزی دولت از محل حساب ۱۰۰ امام به ازای ساخت هر واحد مسکن محرومان و افرادی که توان مالی کمتری دارند، ۳۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود/ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group