سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی مزرعه ماینر و کشف ۶۳۱ عدد قطعات و تجهیزات دستگاه تولید رمز ارز به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حیدر سوسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی رصد اطلاعاتی، از فعالیت مزرعه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در یک تالار مطلع و برای بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.
وی افزود: مأموران این پلیس با همکاری کلانتری چغادک در بازرسی از این محل موفق شدند ۶۳۱ عدد قطعات و تجهیزات تولید رمز ارز (ماینر) شامل هارد، کارت گرافیک، هاپ سوئیچ، کیس، دستگاه مرکزی سرور و سایر اقلام مربوطه را کشف کنند.

mainer arz dijital
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار سوسنی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق، احتکار و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی مناسب صورت گیرد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group