سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

سرپرست اداره کل چاپ و انتشارات سازمان سنجش گفت: امسال ۱۹۸۳۲ داوطلب در کنکور سراسری استان بوشهر به رقابت می پردازند.

به گزارش دیارجنوب، انوشیروان علاء، ظهر شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه در نشست خبری دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد از فردا یکشنبه 25 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبین می توانند با مراجعه به سایت مربوطه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
وی به برگزاری این آزمون در سایر شهرها اشاره کرد و گفت: بطور کلی آزمون کارشناسی ارشد در 185 شهر، 380 حوزه و در 6 رشته علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی برگزار خواهد شد.
انوشیروان علاء یادآور شد: در کل کشور 647209 نفر در آزمون کارشناسی ارشد شرکت خواهند کرد که از این تعداد، ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن و ۳۰۷ هزار و ۳۰۳ داوطلب مرد هستند.

neshaste d khalij 1
وی درخصوص مغایرت معدل داوطلبین بیان داشت: اگر معدل ذکر شده از سوی داوطلب با مدرک مغایرت داشته باشد بعد از قبولی در کنکور هیچگونه مساعدتی انجام نخواهد گرفت.
علاء از برگزاری کنکور سراسری در تیرماه سالجاری خبر داد و گفت: تفاوت اساسی این آزمون با سنوات گذشته در نوع پاسخ نامه ها است که بمنظور حفاظت برای هردفترچه پاسخنامه ای جداگانه قرار خواهد گرفت.
سرپرست اداره کل چاپ و انتشارات سازمان سنجش کشور عنوان کرد: آزمون سراسری امسال در 11 شهر از استان بوشهر برگزار خواهد شد که در شهرستان بوشهر با 6663 نفر بیشترین شرکت کننده و پس از آن نیز شهرستان دشتستان با 4436 نفرداوطلب برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: کنکور سراسری امسال در استان بوشهر با 5 گروه آزمون آزمایشی و 19832 نفر داوطلب برگزار می شود.
محمود افشاری معاون آموزشی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این نشست اظهار کرد: برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در سال 1401، هماهنگی لازم بمنظورحفاظت آزمون در استان انجام گرفته است.
وی با اشاره به زمان برگزاری این آزمون اضافه کرد: آزمون کارشناسی ارشد از چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه الی جمعه 30 اردیبهشت ماه بمدت 3 روز در سه حوزه شهرستان های بوشهر، دشتستان و جم برگزار خواهد شد.

neshaste d khalij 1
افشاری با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد در سه شهرستان استان بوشهر برگزار می شود، افزود: 5 هزار و 319 نفر در حوزه شهرستان بوشهر و 2 هزار و 621 نفر در شهرستان های دشتستان و جم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
معاون آموزشی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: داوطلبان برای رفع نواقص شرکت در آزمون می توانند روزهای دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 اردیبهشت ماه ساعت8:30 الی 12 صبح و 14 تا 18 بعدازظهر به باجه رفع نقص ها مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه 8503 نفر در آزمون کارشناسی ارشد استان بوشهر به رقابت می پردازند، افزود: آزمون راس ساعت 8:30 دقیقه برگزار و داوطلبان باید یک ساعت زودتر در محل حوزه برگزاری حضور داشته باشند.
عبدالکریم شادمهر رئیس مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تقویم زمانی آزمون سراسری به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و داوطلبین فریب پیامک های فضای مجازی را نخورند.
وی افزود: داوطلبان در هفته یکبار به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه و اطلاعیه های مربوطه را از مرجع رسمی دریافت نمایند.

neshaste d khalij 1neshaste d khalij 1neshaste d khalij 1neshaste d khalij 1neshaste d khalij 1neshaste d khalij 1neshaste d khalij 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group