سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

امام جمعه شهر وحدتیه گفت: طرح دولت سیزدهم در اصلاح نظام پرداخت یارانه ها نیازمند نظارت دقیق و همه جانبه است.

به گزارش دیارجنوب، حجت الاسلام والمسلمین سیدباقرحسینی در خطبه اول نماز جمعه بعد از سفارش به تقوا در باب اهمیت اقامه‌ نماز و تاثیر آن در جامعه اسلامی مطالبی را عنوان‌ کرد.
وی در خطبه دوم نماز با اشاره به مشکلات ناشی از نابسامانی اقتصادی در سطح دنیا و تأثیر آن بر اقتصاد کشورها افزود: طرح دولت سیزدهم در اصلاح نظام پرداخت یارانه ها نیازمند نظارت دقیق و همه جانبه است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان اضافه کرد: تصمیات و سیاست گذاری های دولت در زمینه مسائل اقتصادی باید با تدبیر و مدیریت صحيح و دقت نظر همراه باشد.

emam j vahdatiye
وی خاطرنشان کرد: تصمیات کلان در اصلاح نظام پرداخت یارانه ها نیازمند زير ساخت های اساسي هست که از جمله زیر ساخت ها پیگیری های مستمر و کوتاه کردن دست دلالان و احتکار کنندگان از بازار است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان با توجه به اهميت طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه توصيه نمودند اگر این طرح با دقت و تدبیر درست انجام شود انشاالله در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در سطح کشور خواهیم بود.
امام جمعه شهر وحدتیه با تشکر از ابتکار عمل فرمانداری شهرستان دشتستان در راه اندازی کاروان خدمت در مناطق مختلف و بخش های شهرستان دشتستان با هدف خدمت، خواستار تداوم این طرح محرومیت زدایی در همه استان شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group