سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به پرداخت ۱۰ برابری تسهیلات مشاغل خانگی در استان گفت: سال گذشته اشتغال ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر در سامانه رصد شغل ثبت شد که تعهد اشتغال امسال ۳۰ هزار نفر است.

به گزارش دیارجنوب، مصدق کشاورزی بیان اینکه 334 هزار بیمه شده در تأمین اجتماعی استان بوشهر ثبت است، اظهار داشت: در این استان 237 تشکل کارگری ایجاد شده که مطالبات صنفی کارگران پیگیری می‌کند و این استان در تحقق مطالبات کارگران به موفقیت‌های لازم دست یافته است.
وی از افزایش حقوق کارگران خبر داد و بیان کرد: حقوق کارگران امسال 57 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته که بالاتر از نرخ تورم در جامعه است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تضمین شغل افراد دارای مهارت خبر داد و افزود: کسانیکه بتوانند گواهینامه پس از کسب مهارت از آموزش فنی و حرفه‌ای دریافت کنند شغل آنان فراهم است و در اسرع وقت بکارگیری می‌شوند.

mashaghel khanegi
کشاورزی نرخ بیکاری در استان بوشهر را 8.7 درصد دانست و بیان کرد: این میزان نرخ بیکاری از متوسط کشوری پایین‌تر است و امسال تحول مهمی در حوزه اشتغال جوانان در استان ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه زمینه اشتغال کسانیکه دارای مهارت هستند در پارس جنوبی فراهم است تصریح کرد: در راستای اجرا تعمیرات تأسیسات پارس جنوبی بیش از 4 هزار نفر جذب شده‌اند و در این حوزه 12 هزار مورد بازرسی از واحدهای کارگری در عسلویه انجام شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به پرداخت 10 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در استان گفت: سال گذشته اشتغال 16 هزار و 300 نفر در سامانه رصد شغل ثبت شد که تعهد اشتغال امسال 30 هزار نفر است./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group