سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از غرق شدن سه کودک در خروجی اسکله بندر سیراف این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ رهام رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت بعد از ظهر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نیاز پلیسی به آدرس درمانگاه شهر سیراف، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی کنگان افزود با حضور مأموران پلیس در محل درمانگاه، مشخص شد سه کودک (دو نفر ۹ ساله و یک نفر هفت ساله) در خروجی اسکله بندر سیراف در حال شنا و بازی کردن بودند که به دلیل شرایط بد جوی غرق شدند.

ghargh shodan
وی بیان داشت دو نفر از کودکان که توسط افراد بومی که با حال وخیم پیدا شده بودند به درمانگاه شهر سیراف منتقل که متأسفانه عملیات احیا مؤثر واقع نشده و هر دو نفر جان خود را از دست می‌دهند.
رضایی اعلام کرد به دلیل شرایط نامساعد جوی کودک هفت ساله تا این لحظه پیدا نشده و تلاش و جست و جو قایق‌های صیادی و نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش خاطرنشان کرد شنا در منطقه ممنوعه و شرایط نامساعد جوی و به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group