شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان با بیان اینکه هدف اصلی بسته حمایتی طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها، تحول اصلاحی استفاده همزمان از منافع اصلاح قیمت و حفظ قدرت خرید مردم است، گفت: سایر اقلام مشمول ارز ترجیحی نیز به تدریج طی روزها و ماه‌های آینده از دامنه شمول این نوع ارز خارج خواهند شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولتمردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

علیرضا عربها درباره موضوع هوشمندسازی یارانه نان سنتی که برعهده وزارت اقتصاد است، اظهار کرد: با این فرآیند نخست از نانوایی‌ها قاچاق آرد صورت نمی‌گیرد و دوم اینکه به ازای نان‌هایی که پخته و به مردم تحویل می‌شود، یارانه به نانوا تعلق خواهد گرفت.

yaraneh

وی گفت: در طرح هوشمندسازی یارانه نان سنتی، افزایشی در نرخ نان نخواهیم داشت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان افزود: در گذشته، آرد رایانه‌ای به نانوا داده می‌شد که بخشی از آن تبدیل به نان می‌شد و ممکن بود بخش قابل توجهی از آن، به دلیل انگیزه فراوان ناشی از اختلاف سرسام آور قیمت بازار آزاد، تبدیل به آرد قاچاق شده و یا از شبکه خارج و به مصرف تولید بیسکوییت و شیرینی برسد.
کلیک کن و بدون شرط ۱۰,۰۰۰ شیبا جایزه بگیر + ۱۵,۰۰۰ شیبا با ثبت نام

استان بوشهر

Template Design:Dima Group