چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

به مناسبت عید سعید فطر و با همکاری کانون های خدمت رضوی شهرستان دشتستان، مساجد و خیرین تعداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تهیه و بین نیارمندان توزیع شد.

به گزارش دیارجنوب؛ امام جمعه دشتستان با تبریک ایام فرخنده عید سعید فطر گفت: به همت آستان قدس رضوی شهرستان دشتستان به مناسبت عید سعید فطر بسته های معیشتی با همکاری کانون های خدمت رضوی، مساجد و خیرین آماده و در بین نیازمندان شهرستان پخش شد.
حجت الاسلام مصلح افزود: بیشتر مساجد با همکاری خیرین در طول ماه مبارک رمضان برنامه افطاری و توزیع بسته معیشتی را انجام دادند و تلاش شد به مناسبت عید فطر نیز دل نیازمندان با اهدای بسته های معیشتی شاد شود.

eidi astan ghods
وی ابراز امیدواری کرد این گونه تلاش ها ادامه دار باشد و ضمن تشکر از عنایت های آستان قدس رضوی اظهار داشت: ان شاءالله همواره محرومان شهرستان ما مشمول عنایت های آستان قدس رضوی باشند.
در ادامه عباسعلی اسدی مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان دشتستان نیز گفت: بسیار خوشحالم که خداوند توفیق داد در عید سعید فطر با همکاری و همیاری کانون های خادمیاری شهرستان و نهادهای خیریه تعداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان که بیشتر آن به وسیله کانون های خادمیاری و نهادهای خیریه تهیه شد آماده و در بین نیازمندان شهرستان دشتستان پخش شود که جا دارد از حمایت های دفتر دبیرخانه آستان قدس رضوی استان بوشهر نیز در تهیه این بسته ها تقدیر و تشکر شود.
وی بیان نمود: بحمدالله از جای جای شهرستان، از دورترین روستاها تا مرکز شهرستان و کانون های خیریه در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.
مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان دشتستان در ادامه گفت: امیدواریم در امر خدمت رسانی به محرومین با بسته های فرهنگی و معیشتی بتوانیم قدم ها موثر تری برداریم.
به نقل از آستان نیوز، وی در پایان از فرید محبی دبیر دبیرخانه آستان قدس رضوی استان بوشهر و حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهرستان که از خادمیاران آستان قدس رضوی هستند قدردانی کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group