پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: مانور سراسری بازرسی و نظارت از صنوف با هدف پایش قیمت کالا و خدمات در شهرستان برگزار شد.


به گزارش دیارجنوب، شهسوار قایدی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از این مانور، پایش وضع موجود بازار باتوجه به التهاب غیرواقعی و برخی از اقلامی است که در اهداف اقتصادی دولت نبوده و متاسفانه با ورود افراد سودجو باعث التهاب بازار شده است.
قایدی اصلی ترین راه مقابله با افراد سودجو را نظارت میدانی عنوان کرد و گفت: در این زمینه با هرگونه محتکر کالا و متخلفی برخورد جدی خواهیم کرد.
وی در ادامه بیان داشت: در این طرح از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود همکاران دیگر بخش‌های اداره، بازرسان اصناف، اتحادیه ها، شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی استفاده می شود.

bazresi sonoof dashtestan 1
قایدی جلوگیری از تخلفات اقتصادی را یکی از مهمترین اهداف نظارت‌ها و بازرسی‌ها عنوان کرد و گفت: از آغاز این طرح تا کنون ۶۳۰ فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات صنوف مختلف در شهرستان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: از این بازرسی ها ۱۲ فقره پرونده تشکیل که شامل ۱۵ مورد کشف تخلف صنفی شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت دشتستان از شهروندان خواست: با توجه به شرایطی که امکان سوء استفاده فروشندگان وجود دارد، در موقع خرید فاکتور را مطالبه کنند و به عنوان یک بازرس نسبت به روزهای قبل حتما کنترل کرده و اگر تغییری در قیمت‌ها احساس کردند با سامانه تلفنی ۱۲۴ تماس بگیرند.

bazresi sonoof dashtestan 1bazresi sonoof dashtestan 1bazresi sonoof dashtestan 1bazresi sonoof dashtestan 1bazresi sonoof dashtestan 1bazresi sonoof dashtestan 1bazresi sonoof dashtestan 1bazresi sonoof dashtestan 1bazresi sonoof dashtestan 1bazresi sonoof dashtestan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group