شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

در آیینی سید محتشم حسینی به عنوان مدیرکل جدید سازمان زندان‌های استان بوشهر معارفه شد. 

به گزارش دیارجنوب، محمود ضیائی فرد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌های کشور صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید سازمان زندان‌های بوشهر، طرح طبقه‌بندی زندانیان و ایجاد اشتغال را از راهکارهای مهم کاهش بازگشت زندانی به زندان دانست و اظهار داشت: بنا داریم تا هر زندانی را بر اساس نوع جرم، سن و سوابق شخصیتی در یک جا نگه‌داری کنیم و در هر استان یک زندان را به عنوان زندان نمونه که در آن بتوانیم اشتغال را به شکلی هدفمندتر دنبال کنیم، مدنظر قرار دهیم.

modirkol zendan b
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌های کشور عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان، ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی از مردم جمع‌آوری شد و ۴۳ هزار بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع شده است.
ضیائی فرد در خصوص استفاده از پابند الکترونیکی در جرائم سبک اظهار داشت: ۱۰ هزار نفر زندانی در سراسر کشور داریم که توسط پابند الکترونیکی نظارت می‌شوند و هدف‌گذاری ما بر اساس استفاده ۲۰ هزار پابند تا شهریور ماه است.
گفتنی است در این مراسم از رضا مقبلی، مدیرکل سابق اداره کل زندان‌های استان بوشهر تقدیر و طی حکمی، سید محتشم حسینی به عنوان مدیرکل جدید سازمان زندان‌های استان بوشهر معارفه شد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group