جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

از تعداد ۵۰۰ هزار داوطلب شرکت کننده بیش از ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش استخدام می شوند.

به گزارش دیارجنوب، از تعداد ۵۰۰ هزار داوطلب شرکت کننده بیش از ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش استخدام می شوند.
دکتر حسن مروتی سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر گفت: از سال ۱۳۹۴ تاکنون، تعداد ۹ دوره آزمون استخدامی برگزار شده که هشت دوره از این آزمون‌ها توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده است.
وی ادامه داد: سه دوره از آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۵ و ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی برگزار شد.

daneshamooz emtehan
مروتی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی ویژه آموزش و پرورش که بیش از ۵۰۰ هزار نفر هستند و به دلیل آنکه معلمان لازم است در مهرماه سر کلاس حضور یابند و پیش از آن هم دوره‌های آموزشی پیش بینی شده، نهمین دوره آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اختصاصی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شد.
وی یادآور شد: حدود ۹۳ هزار نفر نیز داوطلب رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها اجرایی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که آزمون آنها در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرایط برگزاری آزمون ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش، گفت: خوشبختانه با تمهیدات پیش‌بینی شده روند برگزاری آزمون مطلوب بوده و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است. در برگزاری این آزمون اقدامات لازم برای شرکت نابینایان و کم‌بینایان در نظر گرفته شده که رضایت داوطلبان را در پی داشته است./ سلام نو

استان بوشهر

Template Design:Dima Group