جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

شهردار برازجان در آیین افتتاح ۲۵ تابلوی بیلبوردی تمثال مطهر سرداران شهید دشتستان، همراه با تابلوهایی از مبارزات زنان لرده و مبارزان دشتستانی بر علیه استعمارگران انگلیسی گفت: این پروژه یکی از بزرگ ترین پروژه های مربوط به حوزه فرهنگ شهید، شهادت و جبهه دفاع مقدس در استان است.

به گزارش دیارجنوب، مرتضی قدوسی با بیان اینکه نصب تصاویر شهدا علاوه بر خلق محیط معنوی در سطح شهر، الگویی در جهت ترویج فرهنگ شهادت و انتقال پیام شهدا به عموم مردم است، اظهار کرد: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: نام شهید و عنوان شهادت بر فراز کوی‌ها و برزن‌ها افتخار و موهبتی برای کشور است، نصب تصاویر ارزشمند شهدای گرانقدر دشتستان در ورودی شهر برازجان انجام شد تا علاوه بر خلق محیط معنوی در سطح شهر و پاسخ به مطالبه بحق مردم شریف شهر برازجان، الگویی در جهت ترویج فرهنگ شهادت و انتقال پیام شهداء به عموم مردم باشد.

bilbord shohada 1
قدوسی عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا یک رسالت همگانی است، ما نیز در مجموعه شهرداری برازجان برای حفظ ارزشهای اسلامی و تجلیل از شهدا با نامگذاری معابر و خیابانها تلاش کرده ایم در زنده نگهداشتن یاد شهدا سهیم باشیم.
وی افزود: اکنون نیز با افتتاح این پروژه بزرگ تلاش کردیم در خصوص ارج نهادن به مقام والای شهدا، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان و تداوم راه این عزیزان سهیم باشیم.
شهردار برازجان با اعلام اینکه نهادینه سازی و اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه یکی از مهمترین اهداف برنامه های اجرایی شهرداری برازجان است افزود: به همین منظور ضرورت دارد در گام نخست شهروندان و بویژه جوانان با شهدا، آرمان ها و دستاوردهای این عزیزان آشنا شوند.

bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1bilbord shohada 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group