پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

بوشهر امام جمعه دشتستان بر تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تأکید کرد و گفت: بیمارستان شهید صادق گنجی پاسخگوی نیازها این منطقه نیست.

به گزارش دیارجنوب به نقل از حجت‌الاسلام حسن مصلح در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار کرد: شهرستان دشتستان در این حادثه خسارت زیادی دید و سبب شد تا مردم شهرستان از برخی امکانات بیمارستانی محروم شوند، باید ابعاد مختلف این حادثه به طور دقیق و کارشناسانه بررسی و با انصاف عمل شود.

وی خواستار احداث بیمارستان جدید ۱۰۰ تختخوابی در برازجان شد و گفت: باید بخش قلب و سی‌سی‌یو بیمارستان نیز باردیگر بازسازی و تجهیز شود تا مردم بتوانند از امکانات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

مصلح بر تکمیل پروژه احداث بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی ۱۷ شهریور برازجان تأکید کرد و گفت: طبق گفته مسئولان، این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و در مدت ۳۶ ماه و با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که تکمیل آن می‌تواند در رفع نیازهای سلامت مردم بسیار کمک کننده باشد.

bimarestan ganji

امام جمعه دشتستان با توجه به وسعت و جمعیت بالای شهرستان و تعداد مراجعات فراوان به بیمارستان شهید گنجی، احداث این بیمارستان را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان هفده شهریور، کمک بسیار خوبی به کاهش مراجعات به بیمارستان شهید گنجی می شود.

مصلح تأکید کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته، اعتباراتی برای ساخت این بیمارستان اختصاص یافته بود، اما مراحل ساخت و پیشرفت آن بسیار کند بود و مدت‌است در حد اسکلت است. در سفر آقای رئیسی، با پیگیری‌های که داشتیم، بودجه خوبی برای ادامه کار اختصاص یافت که امیدواریم با این بودجه کار به سرمنزل خود برسد و دو سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید صادق گنجی پاسخگوی نیازها این منطقه نیست، ادامه داد: این بیمارستان از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر است که به عنوان اصلی‌ترین مرکز ارائه خدمات بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی ایمنی بیمار در محدوده شهرستان دشتستان بزرگ به منظور ارائه خدمات مصوب در جهت حفظ و ارتقاء و تندرستی آحاد جامعه و پاسخگویی به نیازها با رعایت عدالت و جلب رضایت خدمت گیرندگان راه‌اندازی شده است.

امام جمعه دشتستان با تأکید بر تضمین ارتقاء مستمر کیفیت خدمات بالینی، اظهار کرد: این بیمارستان با ۱۰ بخش بستری در ۴ طبقه با مساحت ۱۰ هزار متر مربع احداث شده است که در افزایش سطح ایمنی بیماران بسیار تاثیرگذار به شمار می‌آید.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group