پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

بوشهر فرماندار شهرستان دشتستان از تشکیل کانون کار آفرینی شهرستان برای اولین بار با حضور کارآفرینان برتر استانی و کشوری خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایسنا ، محمدصادق بوستانی بعدازظهر روز سه‌شنبه در دیدار با کارآفرینان شهرستان دشتستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی، اظهار کرد: در استای تحقق شعار سال کانون کار آفرینی شهرستان برای اولین بار با حضور کارآفرینان برتر استانی و کشوری تشکیل شده است.

وی هدف از تشکیل این کانون را پیگیری سیاست‌های دولت در حوزه کارآفرینی دانست و عنوان کرد: ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی با استفاده از منابع و ظرفیت‌های داخلی و آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار از دیگر اهداف تشکیل کانون کار آفرینی شهرستان دشتستان است.

sadegh boostani

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه کارآفرینی و ایجاد اشتغال یعنی جهاد در مسیر خودکفایی، تاکید کرد: امسال مسأله تولید باید دارای دو خصوصیت دانش بنیانی و اشتغال آفرینی فراگیر باشد.

بوستانی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه دولت مانع زدایی در حوزه کارآفرینی است، خاطر نشان کرد: تقویت نگاه کارآفرینان بر فرهنگ بومی و محلی به ویژه کشاورزی و صنایع دستی مورد تاکید است.

وی گفت: توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگ بومی- محلی در اولویت طرح‌های کارآفرینان باشد؛ تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان به‌ویژه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری موظف به تسهیل شرایط برای تولیدکنندگان و کارآفرینان به منظور تحقق شعار سال هستند

به گزارش ایسنا، ریاست کانون کار آفرینی شهرستان دشتستان را فرماندار عهده دار هستند و دبیر آن نیز ریاست اداره کار، تعاون و امور اجتماعی که جلسات آن طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته به طور مستمر هر ماه برگزار خواهد شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group