پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مهدی طارمی باز هم در متن یک جنجال داوری در لیگ پرتغال قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب به نقل از "ورزش سه" هنوز دو هفته از مقاله جنجالی روزنامه‌نگار پرتغالی در سایت اسپورتینگ نگذشته بود که یک برخورد در محوطه جریمه تیم براگا در جریان بازی این تیم برابر پورتو جنجال‌های فراوانی را ایجاد کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول بعد از اینکه توپ از جناح چپ دروازه براگا ارسال و از روی سر مدافعین رد شد، مهدی طارمی که در محوطه حاضر بود، در صدد تعقیب توپ برآمد که در این لحظه مدافع تیم براگا که در حال فرود آمدن از پرشش برای ضربه سر بود روی پای طارمی خراب شد. صحنه‌ای که نه تنها توسط داور پنالتی گرفته نشد که حتی کمک داوران ویدیویی بازی را نیز مجاب به درخواست بازبینی صحنه نکرد. اتفاقی که باعث شد مهدی طارمی بعد از سوت پایان بازی در نیمه اول بابت آن از داور مسابقه گلایه کند و با واکنش جالب او همراه شود.
هوگو میگوئل داور 45 ساله پرتغالی که دیشب یکصد و پنجاه و هشتمین قضاوت خودش در لیگ پرتغال را انجام می‌داد و به طور میانگین هر چهار بازی یک بار در سوت خودش به نشانه پنالتی دمیده، با حرکت دست به مهدی طارمی نشان داد که او شیرجه زده و اصطلاحا دایو کرده است.
اما این اتفاق کافی بود تا دوباره در فضای مجازی بحث در خصوص پنالتی‌گرفتن‌های طارمی بالا بگیرد که در ادامه بعضی از آنها را خواهیم دید؛

taremi moch

استان بوشهر

Template Design:Dima Group