سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

دیدار سپاهان مقابل الدحیل شب آینده زودتر از مصاف التعاون و پاختاکور برگزار خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از "ورزش سه"، در پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان در گروه چهارم غرب آسیا، التعاون و سپاهان 7 امتیازی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را پس از الدحیل با 12 امتیاز در اختیار دارند و حالا در شرایطی به مصاف هفته پایانی رسیده‌اند که پیروزی هر دو تیم کار را به محاسبه نتیجه بازی مستقیم خواهد کشاند.
بازی رفت سپاهان مقابل التعاون در حالی که عزت پورقاز از دقیقه 10 اخراج شد، با سه گل به سود نماینده عربستان خاتمه پیدا کرد و بازی برگشت با تساوی یک بر یک تمام شد تا حالا در صورت هم امتیاز شدن سپاهان و التعاون، نماینده عربستان باشد که با توجه به نتیجه کسب شده در بازی رو در رو در رتبه بهتری قرار خواهد گرفت.
نکته جالب توجه اما زمان برگزاری بازی‌های هفته پایانی مسابقات است؛ جایی که قرار است طبق برنامه از ساعت 21:45 دقیقه سپاهان در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف الدحیل قطر برود و از ساعت 00:45 دقیقه بامداد نیز التعاون در همین ورزشگاه مقابل پاختاکور صف آرایی خواهد کرد.

AFC


سوال اما اینجاست که چطور مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که سخت‌گیری‌های ویژه‎‌ای برای حضور در مسابقات دارند و حتی استقلال و پرسپولیس نیز به همین دلیل از رقابت‌ها کنار گذاشته شدند، به عربستان که در شهر بریده تنها یک استادیوم (ملک عبدالله) برای برگزاری مسابقات دارد، میزبانی داده‌اند! شرایطی که سبب می‌شود نماینده عربستان با آگاهی از نتیجه دیدار سپاهان پا به میدان بگذارد.
البته این وضعیتی است که در گروه پنجم مسابقات نیز شاهدش هستیم و الفیصلی با 9 امتیاز در شرایطی دیدار آخر خود را برگزار خواهد کرد که نسف قارشی با 8 امتیاز دیدارش به پایان رسیده و با آگاهی از نتیجه این مسابقه به مصاف الوحدات اردن می‌رود.
این‌ها رفتار و تصمیم‌گیری‌هایی است که به نظر نمی‌رسد بتواند تامین کننده عدالت و شعارهایی باشد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نهادی بی طرف بر آنها تاکید دارد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group