سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد: دریافت‌کنندگان پیامک از سرشماره V.MASKAN با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان اطلاعات محل سکونت و مالکیت خود را به روز کنند.

به گزارش دیارجنوب، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای در خصوص پیامک درج نشانی اقامت برای ویرایش اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان، توضیحاتی ارایه کرد.
در اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان آمده است: تمامی دریافت کنندگان پیامک از سرشماره V.MASKAN با مضمون "دارنده محترم کدملی--- آدرس اقامت شما در سامانه ملی املاک و اسکان کشور درج شده است. در صورت عدم مراجعه به سامانه این نشانی ملاک ارائه کلیه خدمات دولتی، بیمه‌ها، بانک ها و... قرار خواهد گرفت. لازم است صرفا با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به آدرس amlak.mrud.ir اطلاعات محل سکونت و مالکیت خود را به روز کنند. بدیهی است که این وزارتخانه هیچگونه مسوولیتی در قبال صحت نشانی محل سکونت اشخاص جهت ارائه خدمات مربوطه ندارد.

maskan bu
یادآوری می شود پیش از این پیامکی از سرشماره V.MASKAN با مضمون دارنده محترم کدملی --- ملک شما خالی شناسایی شده است. حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۱ وضعیت املاک خود را در سامانه املاک و اسکان تعیین نمایید. در غیر این صورت مطابق قانون مالیاتهای مستقیم اقدام خواهد شد.  لازم است گیرندگان پیامک تا تاریخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به آدرس amlak.mrud.ir اطلاعات سکونت و مالکیت خود را بروز نمایند. بدیهی است که در صورت عدم مراجعه به سامانه مذکور و تکمیل اطلاعات، این وزارتخانه هیچگونه مسوولیتی در قبال اعلام املاک اظهار نشده به عنوان واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی کشور ندارد./ بازار

استان بوشهر

Template Design:Dima Group