جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان گفت: تاکنون بیش از 23 هزار سند مالکیت شهری و روستایی در دشتستان صادر شده است.

به گزارش دیارجنوب، حبیب نوروز پور روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ما به حوزه فعالیت های بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه های عمرانی در روستاها مشتمل بر آسفالت معابر، بوستان های امید، ایمن سازی، چمن مصنوعی و پروژه های روستا های فاقد دهیاری از جمله اقدامات بنیاد مسکن است.

norouzpoor boniadmaskan d
وی از آسفالت شدن 762 هزار مترمربع از معابر مناطق روستایی از محل قیر رایگان خبر داد و افزود: املاک روستایی برای برخورداری از امتیاز آب، برق، گاز و... در راستای شکل گیری و رعایت گذربندی های طراحی شده در نقشه های طرح هادی روستایی کارشناسی و استعلام می شوند.
مدیرکل بنیاد مسکن دشتستان با بیان اینکه تا کنون 23803 سند مالکیت شهری و روستایی در شهرستان دشتستان صادر شده، افزود: تملک اراضی از منابع طبیعی و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط از دیگر اقدامات این نهاد است.
نوروز پور به تفاهم نامه مسکن محرومین و بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: بمنظور مقاوم سازی واحد ها و طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی تسهیلاتی درنظر گرفته شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group