جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای هفته آینده ۲۷ فروردین با راه اندازی کارخانه‌مند دشتی به عرضه سیمان در استان به ۵۵۰۰ تن افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی صفوی امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید ازواحد‌های صنفی توزیع مصالح ساختمانی شهر بوشهر بازدید گفت: در حال حاضر روزانه ۳۰۰۰ تن سیمان در سطح استان عرضه داریم که از ابتدای هفته آینده ۲۷ فروردین ماه با راه اندازی کارخانه‌مند دشتی به ۵۵۰۰ تن افزایش می‌یابد.
وی افزود: کارخانه سیمان ساروج کنگان: توان تولید روزانه ۶۰۰۰ تن سیمان و کلینکر، کف عرضه هفتگی در بورس ۶۰۰۰ تن، کارخانه سیمان‌مند دشتی توان تولید روزانه ۳۰۰۰ الی ۳۵۰۰ تن، کف عرضه هفتگی در بورس ۱۴۷۰۰ تن و کارخانه سیمان دشتستان توان تولید روزانه ۳۰۰۰ الی ۳۵۰۰ تن، کف عرضه هفتگی در بورس ۱۷۰۰۰ تن را دارند.

siman
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد که قیمت سیمان بر اساس عرضه در بورس در سطح بازار تعیین می‌شود که برهمین اساس قیمت هر پاکت سیمان در چند روز اخیر بین ۴۰ الی ۵۰ هزار تومان بوده است.
صفوی گفت: براساس مشاهدات میدانی صورت گرفته از کمبود سیمان درسطح بازار در چند روز اخیر موضوع را به صورت جدی و مستمر در دستور کار و پیگیری لازم قرار گرفته است تا مشکل را مرتفع کنیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در عرضه سیمان بیش از قیمت تعین شده و یا عدم عرضه آن و ... مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group