جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در اجرای نهضت جهش تولید مسکن، تاکنون برای ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در استان زمین تأمین شده و برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی دیگر تهیه زمین آن در حال طی شدن فرایند آن است.

به گزارش دیارجنوب، سید محمود دستغیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از این تعداد ۲۸ هزار نفر آنان حائز شرایط دریافت مسکن شده‌اند اظهار داشت: تاکنون چهار هزار نفر از متقاضیان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن نسبت به صدور شماره حساب بانکی اقدام کرده‌ و دو هزار و ۳۰۰ نفر اقدام به واریز وجه آورده اولیه کرده‌اند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان مسکن اقدام به واریز وجه آورده اولیه کرده‌اند گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی تاکنون عملیات اجرایی چهار هزار واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده است.

nehzat maskan
دستغیبی از تأمین زمین برای اجرا طرح جهش تولید مسکن خبر داد و خاطر نشان کرد: زمین برای ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر فراهم شده و برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی دیگر تهیه زمین آن در حال طی شدن فرایند آن است.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه دو ساله باید در شهرهای استان ۲۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرها و پنج هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی ساخته شود./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group