جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

با صدور حکمی توسط تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) حجت الاسلام «علی قاسمی» مدیر جدید روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) منصوب شد.

به گزارش دیارجنوب، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و امام جمعه قم با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین علی قاسمی، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه را به‌عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس منصوب کرد.
وی با حفظ سمت به مدیر آفرینش های فرهنگی هنری نیز منصوب شد.

ali ghasemi


تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) توجه به اطلاع رسانی، تقویت امور خانواده، تبلیغات هوشمند و مؤثر و نشر گسترده معارف اهل بیت(س) در بستر رسانه و فضای مجازی را از اهم وظایف روابط عمومی و تبلیغات عنوان کرد.
حجت الاسلام علی قاسمی اصالتا دشتستانی است که تا کنون، مدیر معارف قرآن و عترت حرم مطهر، مدیریت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت‌ (س)، دبیر ستاد ملی حفظ قرآن کشور، و مدیر مرکز تربیت مربی قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، و مدیریت پژوهشکده علامه طباطبایی را بر عهده داشته و صاحب چندین کتاب و تألیفات قرآنی می باشد.

کلیپهای آموزش روخوانی و تجوید وی نیز از پر بازدیدترین آموزشهای قرآنی فضای مجازی در کشور است.

لازم به ذکر است استاد علی قاسمی حافظ کل قرآن کریم، قاری، داور بین المللی مسابقات قرآن، رییس هیات داوران، دارای مدرک دکترای علوم و معارف نهج البلاغه از دانشگاه قرآن و حدیث، استاد حوزه و دانشگاه و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بوده و سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی فراوانی دارد. وی در مسابقات مختلف قرآنی حائز مقام های مختلف شده است و به عنوان یک چهره رسانه ای نیز مطرح است.
برنامه های قرآنی وی در رادیو معارف، شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران جزو برنامه های قرآنی پربیننده بوده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group