سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر از ادامه ورود مسافران نوروزی به استان خبر داد و گفت: تاکنون ورود ۷/۶ میلیون نفر سفر مسافران نوروزی به استان بوشهر ثبت شده است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، هوشنگ رستم‌پور شهیدی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی اظهار داشت: همواره یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خود که جلوه وعده حق باریتعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پر طنین ملت فرهیخته ، فهیم و بصیر ایران به بر پایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است جشن می‌گیریم.

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی و در آغاز قرن پانزدهم هجری شمسی و در سال ۱۴۰۱ که با تدبیر ولی امر مسلمین و رهبر عظیم‌الشأن امت اسلام به عنوان سال تولید‌ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، شکوه، عظمت، اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی یک بار دیگر بر همگان نمایان شود.

mosafer norozi

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: در همین راستا پویش پرچم به عنوان نماد اصلی جمهوری اسلامی در فضای حقیقی و مجازی، به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی در میادین اصلی شهرهاى استان و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری، تبیینی و بصیرت‌افزایی و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با شرکت در نماز جمعه از برنامه مهم شهرداری‌های استان بوشهر است.

رستم‌پور با اشاره به ارائه خدمات سفر به مسافران در ایام نوروز از سوی شهرداری‌های 40 گانه استان بوشهر گفت: با توجه به حجم ورود گسترده مسافران به استان بوشهر علاوه بر مکان‌های اقامتی گوناگون، شهرداری‌ها اقدام به راه‌اندازی اقامت موقت گردشگران در شهرهای استان کرده‌‌اند.

وی به ورود و اسکان مسافران پرداخت و خاطرنشان کرد: تاکنون هفت میلیون و ۶۵۴ هزار نفر سفر در استان بوشهر به ثبت رسیده و این درحالی است که مسافرت گردشگران از نقاط مختلف کشور به استان بوشهر ادامه دارد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group