جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: بیشتر شهرهای استان باتوجه به فضای مناسب ،سواحل بکر، شرایط اقلیمی و آب و هوای خوب، مورد استقبال هموطنان قرار گرفته است، اما در این بین شهرستان گناوه تاکنون رتبه اول را در زمینه ورود گردشگران کسب کرده است.

به گزارش به نقل از ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه به نقل از محمدحسین ستوده در جریان سرکشی از روند خدمات رسانی به هموطنان در این شهرستان افزود: شهر بوشهر و سایر شهرهای بندری و شهرستان دشتستان نیز بلحاظ قرارگرفتن در ورودی استان، حجم بالایی از مسافران و گردشگران را به خود اختصاص داده است.

وی اظهارداشت: پس از دو سال از شیوع بیماری کووید ۱۹ مجدد فرصتی فراهم شده است تا هموطنان به استان بوشهر سفر کنندو بندرگناوه با ظرفیت های بسیار فراوانی که دارد همواره در ایام تعطیلات نوروز مورد استقبال گردشگران و مسافران نوروزی قرار می گیرد.

mosafer norozi

مدیرکل بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهر بیان کرد: باتوجه به موقعیت تجاری و بازار، وضعیت اقلیمی، فضای مناسب و مردم میهمان نواز بندرگناوه، فرمانداری این شهرستان امکانات و بسترهای خوبی برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است.

وی گفت: بنا به دلایل مطرح شده باید امکانات فراوانی به بندرگناوه بویژه در بحث رعایت حال و آسایش، امکانات رفاهی و بهداشتی گردشگران تزریق شود.

ستوده بیان کرد: در بازدیدهای به عمل آمده از این بندر، امکانات نسبی باتوجه به وجود جمعیت بسیار زیاد فراهم شده است که امیدواریم، هنوز هم با شناسایی و ادامه ورود مسافران، امکامات بیشتر و بهتری ارایه دهند.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر از ابتدای تعطیلات تا پایان روز دوم فروردین پذیرای بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر و گردشگر بوده است و با پیش بینی صورت گرفته این میزان تا پایان تعطیلات ، افزایش چندبرابری خواهد داشت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group