شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از ثبت اولین فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: بستری‌های کرونایی در استان افزایش یافته است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: ۵۴ بیمار اکنون در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که ابتلای دو مورد از آن‌ها به کرونا قطعی بوده است.

ملکی زاده از افزایش بیماران بستری کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه استان بوشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۵ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

corona new viros

وی درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان گفت: اولین فوتی ناشی از کرونا این استان در سال جدید ۱۴۰۱ ثبت شده که آقایی ۵۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان روده بوده است.

ملکی زاده افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای یک مورد به کرونا قطعی بوده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۴۷ هم استانی به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست‌داده‌اند و ۱۰۳ هزار و ۲۸۵ نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group