جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی دشتستان به نکات مهمی درخصوص رانندگان و مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: طی ایام تعطیلات ۶ ایستگاه امنیتی انتظامی در شهرستان احداث شده است.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ فرهاد آراوند روز سه شنبه 2 فروردین 1401 ضمن تبریک سال جدید و تحقق شعار سال اظهار داشت: تقارن تحویل سال جدید و نیمه شعبان را به فال نیک گرفته و امیدوارم مسئولین و مردم برای حل مشکلات دست در دست هم بگذراند.
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر همواره یکی از قطب های گردشگری در کشور محسوب می شود اضافه کرد: استان بوشهر بدلیل شرایط خاص جوی از جمله استانهای مورد علاقه گردشگران بشمار می رود.

nashast khabari 1
آراوند با بیان اینکه دریا در جذب گردشگران سهم بسزایی دارد گفت : بازارهای مرزی که تفاوت قیمت زیادی با دیگر شهرهای کشور دارد در جذب گردشگران نقش بسزایی خواهد داشت.
وی استان بوشهر را یکی از امن ترین استانهای کشور عنوان کرد و بیان داشت: همراهی مردم با نیروهای انتظامی در جفظ امنیت استان بوشهر را ردیف یکی از امن ترین استانهای کشور در جذب گردشگری قرار داده است.
وی حوادث جاده ای را از تهدیدات مهمانان نوروزی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار سازمان راهداری مشوق هایی برای مسافرانی که در ایام نوروز تخلف نداشته باشند در نظر گرفته که در کمتر شدن حوادث نقش بسزایی خواهد داشت.
وی در تشریح نکات مهم نیروی انتظامی به رانندگان ابرازداشت: بالا بردن استانه تحمل ، عدم استفاده از تلفن همراه ، اجتناب از رانندگی در هنگام خوابالودگی و پرهیز از مشاجره و استفاده از سامانه راهداری و برنامه پلیس من در راستای رصد شرایط آب و هوایی و جاده ای همواره رانندگان مد نظر قرار بدهند.
فرمانده انتظامی دشتستان سرقت را دومین تهدید در ایام نوروز عنوان کرد و ابرازداشت: قفل زدن به درب ها ، بسته بودن همه راههای ورودی، استفاده از حفاظهای روی دیوار در کنار تیربرق و علمک گاز، عدم حرکت با ماشین تا قبل از بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ، استفاده از حسگرها، تعویض توپی قفل در صورت گم کردن کلیدها، اتصال تلفن خانه به تلفن همراه، عدم اطلاع به افراد ناشناس و نامطمعن از سفر و تماس با تلفن 110 در صورت مراجعه به منزل و سرقت احتمالی را از نکات مورد توجه مسافرات در مورد منزلشان است.
وی در تشریح نکات مهم مسافران در هنگام سفر گفت: استفاده از کارت برای خرید، عدم شمارش وجه در مکانهای عمومی، عدم قرار دادن کیف روی داشبورد، نذاشتن وسایل خریداری شده روی باربند و راهنمایی از سامانه سازمان میراث فرهنگی در کرایه خانه مبله را از نکات مهم مسافران در هنگام سفر عنوان کرد که در صورت عدم توجه میتواند صدمات جبران ناپذیری به خانواده ها وارد کند.
آراوند در خصوص اقدامات نیروی انتظامی دشتستان در نوروز امسال بیان داشت: احداث ۶ ایستگاه امنیتی انتظامی در مکانهای شلوغ که مهمانان نوروزی حضور دارند از جمله اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی شهرستان بشمار می رود.
وی در ادامه تصریح کرد: ایستگاه های انتظامی و امنیتی در بوستان بهاران دالکی، بوستان خضرا آبپخش، بوستان آزادی شبانکاره، پارک منابع طبیعی برازجان، بوستان فلکه گنجی برازجان و بقعه امامزاده ابراهیم با تمامی امکانات احداث شده است.
فرمانده انتظامی دشتستان عدم مرخصی به مجرمان خطرناک در ایام تعطیلات را از دیگر برنامه های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: طرح ترافیکی در سراسر استان در حال انجام است و نقاط حادثه خیز و پر ترافیک در جلسات قبل از تعطیلات شناسایی و برطرف شده است.

nashast khabari 1nashast khabari 1nashast khabari 1nashast khabari 1nashast khabari 1nashast khabari 1nashast khabari 1nashast khabari 1nashast khabari 1nashast khabari 1nashast khabari 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group