جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره قتل ۴ سرباز توسط یکی از هم‌خدمتی‌های آنها در یکی ازپادگان‌های بوشهر، اعلام کرد: شایعه انگیزه قتل به دلیل نرفتن به مرخصی کذب است و قبل از اخذ اظهارات متهم هیچ ادعایی صحت ندارد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، همزمان با نخستین روز فروردین ۱۴۰۱ خبری شوکه کننده منتشر شد مبنی بر اینکه سرباز یکی ازپادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، با اسلحه چهار هم‌خدمتی خود را به قتل رسانده است.
سازمان قضایی نیروهایی مسلح درباره جزییات این حادثه اعلام کرد: در پی اطلاع از حادثه، بازپرس دادسرای نظامی به همراه دادستان نظامی استان در محل حضور پیدا کرده و دستورات اولیه به تیم پزشکی قانونی و تشخیص هویت صادر شد و سریعا اکیپ‌های دستگیری متهم اقدامات خود را اغاز کردند. در این حادثه یکی از سربازان، با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت چهار همخدمتی خود کرده و متواری می‌شود.

hokm dadgah
متهم پس از تیراندازی در خارج از پادگان، یکی از مردم محلی را به گروگان می‌گیرد که با اقدامات انجام شده فرد گروگان آزاد اما متهم متواری می‌شود.
سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره جزئیات دستگیری متهم اعلام کرد: در ادامه با دستور بازپرس، اقدامات فنی و استفاده از نیروهای متخصص و بالگرد کل منطقه تحت نظر قرار گرفت که در نهایت، متهم ساعتی پیش دستگیر شد.
سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هنوز علت دقیق حادثه و انگیزه قاتل مشخص نیست، اعلام کرد: شایعه انگیزه قتل به دلیل نرفتن به مرخصی کذب است و قبل از اخذ اظهارات متهم هیچ ادعایی صحت ندارد.
همچنین تحقیقات درباره این حادثه به شکل ویژه در حال انجام است و با تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

خبر مرتبط:

قاتل حادثه پادگان بوشهر دستگیر شد

یک سرباز در بوشهر چهار هم‌خدمتی خود را به شهادت رساند

استان بوشهر

Template Design:Dima Group