جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: از ظرفیت طنزپردازان فضای مجازی موجود در شهرستانهای استان بوشهر استفاده خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی حیدری روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: رسانه ملی در یک دوره ی تحولی نیاز به همفکری کارشناسان، اساتید و نخبگان دارد که در این زمینه جلسات مختلفی برگزار شد و از نقدها استفاده کردیم.
وی با بیان اینکه استان پرظرفیتی داریم، افزود: باید از این ظرفیت ها استفاده و کارهای با کیفیت تری از صدا و سیمای مرکز بوشهر تولید شود که قابلیت پخش از شبکه‌های ملی را داشته باشد.
حیدری به برنامه ریزی های صورت گرفته برای معرفی غذاهای بومی در هر شهرستان اشاره کرد و گفت: از اول مهرماه هر هفته یک برنامه در شهرستان ها و بالطبع در روستاهای استان خواهیم داشت.

neshaste sedasima 1
حیدری درخصوص مطالبه گری در صدا و سیما عنوان کرد: صدا و سیما هم صدای مردم و هم صدای حاکمیت برخواسته از مردم است.
سرپرست صداو سیمای مرکز بوشهر گفت: طی هفته گذشته درجلسه‌ای با استاندار مقرر شد بعد از تعطیلات نوروزبرنامه‌ای با دعوت از رسانه‌ها و نخبگان داشته باشیم که از مسئولان و کارشناسان مطالبه‌گری کنند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارجنوب درخصوص استفاده از ظرفیت کمدین های فضای مجازی موجود در شهرستانها برای بالا بردن بهبود برنامه های صدا و سیما گفت: برای استفاده از ظرفیت نیروهای خلاق در زمینه طنز برنامه ریزی هایی انجام شده و برای همکاری هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
حیدری خاطرنشان کرد: هنرمندان وافراد خلاق هم استانی که در فضای مجازی فعالیت دارند میتوانند طرح های خود را به صدا و سیمای مرکز بوشهر ارائه دهند تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

neshaste sedasima 1
وی درخصوص سریال "مردان نادر" بیان داشت: این سریال با محوریت شهید "نادر مهدوی" کار مشترک صدا و سیمای مرکز بوشهر با سپاه است که بعد از تعطیلات عید با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.
حیدری اضافه کرد: فیلم سینمایی شهید عاشوری نیز با دریافت بودجه مورد نظر در دستور کارقرار گرفته و بدنبال اجرای آن هستیم.
سرپرست صداو سیمای مرکز بوشهر درخصوص استفاده از موسیقی های محلی در شبکه استانی عنوان کرد: موسیقی های دارای مجوز از صدا و سیما هیچگونه مشکلی برای پخش ندارند و باید در کنار آنها از موسیقی های محلی دیگر شهرستان ها نیز استفاده شود.
وی در پایان از حمایت رسانه ها نسبت به هتک حرمت مهدی حاجی زاده خبرنگار صدا و سیمای مرکز بوشهر قدردانی کرد.

neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1neshaste sedasima 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group