پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: از اواخر دی سال جاری تاکنون ۲ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر و به متقاضیان تحویل شده است.

به گزارش دیارجنوب، هاشم کارگر رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت:با فعال‌سازی مجدد خط صدور کارت هوشمند ملی در دو ماهه اخیر و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در روند تولید، از اواخر دی تاکنون بیش از ۲ میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر شده است.
در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی برای خدمتگزاری و خدمات‌دهی مناسب و بهینه به مردم، به سرعت در مسیر ایفای تعهدات پیشین خود هستیم و با حمایت‌های وزیر کشور و همت همکاران سازمان، ضمن راه‌اندازی دوباره تولید کارت هوشمند ملی، برنامه‌ریزی لازم برای صدور و ارائه کارت به تمامی متقاضیان کارت هوشمند ملی که در گذشته موفق به تکمیل ثبت نام خویش شده‌اند و بیش از ۱۰ میلیون نفر هستند قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دریافت خواهند کرد.

kartmelli
معاون وزیر کشور ادامه داد: با بسیج توانمندی‌های داخلی ضمن بهره‌گیری از توان و تخصص داخلی کشور، امروز از اندوخته خوبی در فناوری و دانش تولید کارت هوشمند ملی با بالاترین کیفیت ممکن برخورداریم و در این امر می‌تواند نمونه‌ای از شناخت امکانات، توانمندی‌ها و دانش موجود در کشور جهت تبدیل تهدید به فرصت باشد.
وی گفت: نگاه تحولی به انجام امور و مسائل کشور که از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است و جزء راهبردهای اساسی سازمان ثبت احوال کشور است تا بتوان با بهره‌وری بیشتر نسبت به انجام تکالیف و وظایف مربوطه اقدام کرد. / ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group