جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نعمت‌الله غلامپور به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر معرفی و خدمات ۸ ساله حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری قدردانی شد.

به گزارش دیارجنوب، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ظهر امروز با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون استاندار بوشهر و برخی از مسئولان اجرایی برگزار شد.
در این مراسم معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه خدمات به خانواده ایثارگران مهم است اظهار داشت: برای کسانیکه عزت، پیشرفت و قدرت جهانی برای ایران اسلامی رقم زده‌اند باید خدمات صادقانه شود.

bonyad shahid
محمود پاکدل سیاست دولت در مورد مسکن و اشتغال ایثارگران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: علاوه بر ظرفیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، حداقل 10 درصد امتیازات و اشتغال‌های سفرهای استانی یعنی سالانه یک میلیون شغل برای ایثارگران تصویب شده که ان‌شاءالله که به ایثارگران تخصیص می‌یابد.
وی از تخصیص 5 درصد امتیازات مسکن ملی که سالانه یک میلیون است به جامعه ایثارگری دانست و خاطر نشان کرد: مهمترین نیاز خانواده ایثارگران تأمین شغل است که در این راستا مجلس شورای اسلامی با دستگاه‌هایی که تبدیل فرایند وضعیت اشتغال فرزندان ایثارگران اجرا نمی‌کنند برخورد می‌کند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: نزدیک به 36 تا 37 هزار نفر در فرایند از خانواده ایثارگران در فرایند تبدیل وضعیت قرار گرفته‌اند.
پاکدل تصریح کرد: گزارش شده دستگاه‌هایی که کم کاری می‌کنند و تعدادشان کم نیست به مجلس شورای اسلامی داده شده و با آنان برخورد می‌شود.
باید خدمات شایسته به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا گرانقدر ارائه شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر نیز توجه به خانواده ایثارگران را یک ضرورت دانست و بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که تداوم انقلاب اسلامی، استقلال و آزادگی کشور مدیون حماسه آفرینی رزمندگان و جامعه ایثارگری است.
اصغر جعفری اقتدار، عزت، امنیت، آسایش و آرامش کنونی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران دانست و تصریح کرد: باید خدمات شایسته به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا گرانقدر ارائه شود.
وی بر ضرورت رسیدگی به مطالبات و مشکل خانواده ایثارگران به‌عنوان یک وظیفه مهم ملی یاد کرد و گفت: همه مسئولان در قبال خانواده جامعه ایثارگران و شهیدان مسئول هستند و باید با همکاری بخش‌‌های مختلف مطالبات آنان تحقق یابد.
وی توجه به مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری را یک ضرورت دانست و بیان کرد: دغدغه مهم و اصلی جامعه ایثارگری و خانواده آنان مسکن ، اشتغال و امور درمانی است که باید در اولویت کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار داشته باشد.
در این نشست ضمن معرفی نعمت‌الله غلامپور به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از خدمات 8 ساله حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری قدردانی شد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group