سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

در آئینی تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در سالن آمفی‌تئاتر پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، رضا درویشی رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که به آن باور دارم، وجود نظم و انضباط در کار است و ازآنجاکه در دانشگاه فرهنگیان و دیگر دستگاه‌ها نظم در برنامه‌ها نقش اساسی دارد، امیدوارم که همه بتوانیم این مهم را سرلوحه برنامه‌هایمان قرار دهیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان بوشهر افزود: پرتوان و با برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط مستمر با اداره کل آموزش‌وپرورش، ادارات شهرستان‌ها و مناطق، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و ... برنامه‌های بسیار گسترده‌ای را در ابعاد کمی و کیفی داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان قله سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است بیان کرد: ما برنامه‌های جامعی در فصل جدید همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش‌وپرورش داریم؛ چرا که این دو مکمل یکدیگر هستند.

new farhangian

درویشی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان تربیت‌معلم و استاد را عهده‌ دارد، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم باهمت شما همکاران دانشگاهی، اساتید ارجمند، دانشجویان و اساتید بازنشسته که مهم‌ترین عنصر در حوزه مشورتی ما هستند، دانشگاه فرهنگیان را در سطح کشوری و استانی به جایگاه بالاتری برسانیم.

این مقام مسؤول گفت: تلاش می‌کنیم با طراحی برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و در مسیر توسعه دولت سیزدهم و ریاست محترم جمهور گام‌های اساسی برداریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: ما از مسؤولین استانی و کشوری می‌خواهیم که دانشگاه فرهنگیان را ویژه دریابند و در زمینه‌های مختلف یاریگر دانشگاه فرهنگیان باشند.

در پایان این آئین از زحمات ۸ ساله دکتر مولایی در دانشگاه فرهنگیان با اهدای لوح سپاس ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور قدردانی و دکتر رضا درویشی به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر معارفه شد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group