سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

دهیار روستای راهدار از تکمیل دهانه ورودی پل روستای راهدار خبر داد و گفت: برای تکمیل پروژه پل و راه ورودی روستا قیر و آسفالت نداریم.

به گزارش دیارجنوب، مردم روستای راهدار که از دیر باز به شغل رانندگی ماشین سنگین و لودر مشغول بوده اند برای رفت و امد از پل ورودی روستا استفاده میکردند که با افزایش جمعیت و بطبع آن بالا رفتن عبور و مرور، مسئولین روستا در سالهای قبل تصمیم به افزایش دهانه و تعریض پل گرفتند.
تعریض و افزایش دهانه دیوار حفاظتی پل ورودی از برنامه های خوب دهیاری و شورای روستا بود که دیوار حفاظتی زودتر از پل به اتمام رسید و در ایام بارندگی کمک خوبی به هدایت سیلاب در عبور از دهانه پل کرد.
دهیار روستای راهدار در حاشیه بازدید از بتن ریزی آخرین دهانه پل روستا به خبرنگار دیارجنوب گفت: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های پل و دیوار حفاظتی بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است که پل روستا 1 میلیارد و 50 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی دهیاری و دیوار حفاظتی با افزایش یک دهانه پل 1 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

rahdar pol voroodi 1
محمد بحرانی تعریض راه ورودی روستا را از پروژه‌های بعدی روستا عنوان کرد و گفت: به‌زودی پروژه تعریض راه ورودی روستا جهت تردد بهتر وسایل نقلیه بخصوص ماشین‌های سنگین آغاز خواهد شد.
وی عنوان کرد: نبود قیر و آسفالت از دیگر مشکلات تکمیل پل ورودی روستا و آغاز تعریض راه ورودی است.
سه راهی روستای راهدار که در این سالها شاهد مرگ جوانان و عده زیادی از مردم روستا بوده هم در حال پیگیری و ساخت دور برگردان است
دهیار روستای راهدار در این خصوص گفت: پروژه دوربرگردان سه‌راهی روستا که یکی از آرزوهای مردم روستا با توجه به از دست دادن ساکنین زیادی در تردد از این مسیر بوده به طول 800 متر و بااعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان در حال انجام است که با پیگیری زیاد در آینده شاهد اتمام آن خواهیم بود.
بنابر این گزارش، در ایام دهه فجر دو بوستان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال در این روستا با حضور سرپرست فرمانداری افتتاح شد که باعث شادی و نشاط کودکان شد.
تکمیل پروژه‌های فوق در روستای راهدار بی‌شک باعث رشد و شکوفایی و رفاه حال مردم روستا خواهد شد.

rahdar pol voroodi 1rahdar pol voroodi 1rahdar pol voroodi 1rahdar pol voroodi 6rahdar pol voroodi 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group