شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

در آئینی با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر و سرپرست فرمانداری شهرستان از زحمات ناهید دشتی بخشدار سابق مرکزی دشتستان تقدیر و هادی عدالت بعنوان بخشدار جدید معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب، این آئین روز شنبه با حضور جواد لقمان زاده مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان و دیگر مدیران ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

bakhshdar markazi 1

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر در این آئین اظهار داشت: تغییرات مدیریتی نیز عادی است و هر چند مدت نیاز است که خون جدیدی در کالبد مدیریت شهر و شهرستان دمیده شود.
جواد لقمان زاده بخشدار سابق مرکزی دشتستان را انسانی صادق، پاکدست، مومن و با تقوا دانست و افزود: خرسندم که جوانی از خانواده شهید به عنوان بخشدارجدید مرکزی انتخاب شده است.
لقمان زاده خطاب به بخشدار جدید عنوان کرد: امروز شما موظف به سرکشی به روستاهای حوزه مدیریت خود هستید و باید نظارت دقیق بر حسن اجرای قوانین و مقررات و تقویت شوراها و دهیاری های حوزه مدیریتی خود را در دستور کار قرار دهید.
سرپرست فرمانداری دشتستان در این آئین بیان داشت: معتقدم فرماندار هر شهرستانی باید قدرت و توانش به اندازه یک استاندار باشد، اگر قدرت چانه زنی ما در سطح ملی افزایش پیدا کند می توانیم استان و شهرستانمان را به توسعه و پیشرفت برسانیم و مشکلات را بکاهیم.
وی ادامه داد: با پشت میز نشستن و امضا کردن چندین نامه به هیچ جایی نخواهیم رسید، اگر دم از در میدان بودن می زنیم باید از دور افتاده ترین روستا تا دفتر ریاست جمهور پیگیر رفع مشکلات مردم باشیم.
سرپرست فرماندار دشتستان با اعلام اینکه در خصوص رفع مشکلات تعاونی و اجرای تعاونی مرزنشینان با معاون وزارت کار و رفاه امور اجتماعی در تهران جلسه برگزار کردم، عنوان کرد: مشکلات مربوطه این حوزه در جلسه مطرح شد و معاون مربوطه قول مساعد جهت سفر به دشتستان برای پیگیری و رفع این مشکلات را داد.

bakhshdar markazi 1
بوستانی در خصوص جلسه خود با (جمالی نژاد) معاون عمرانی وزیر کشور نیز بیان کرد: این جلسه را رسانه ای نکردم اما این مسئول که رئیس سازمان شهرداری های کشور نیز هست، قرار بر این شد که بنده جلسه ای با شهرداری های دشتستان داشته باشم و تمامی کمبودها، نیازمندی ها و مشکلات شهرداری ها را در سفر بعدی خود به این مقام مسئول برسانم تا ان شالله شاهد رفع مشکلات شهرداری های دشتستان باشیم.
بوستانی ادامه داد : با یکی از دوستانم (نیکزاد) که ارتباط نزدیکی با مجموعه دولت دارد و در دوره انتخابات رئیس ستاد رئیس جمهور بوده نشستی داشتم، زیرا توصیه و پیگیری های ایشان برای دشتستان قطعا راهگشا خواهد بود، معتقدم از تمام ظرفیت های دولت در جهت رفع مشکلات مردم باید استفاده کرد.
سرپرست فرماندار دشتستان با تشکر از ناهید دشتی که به عنوان بخشدار سابق خدمات زیادی را به مردم ارائه داده بود افزود: هادی عدالت از جوانان نخبه استان و فرزند شهید عدالت است، نگاه دولت توجه ویژه به جوانان و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، با توجه به توصیه های اکیدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حوزه داشتند این جوان را به عنوان بخشدار بخش مرکزی انتخاب کردیم. آرزوی سعادت و سربلندی برای این جوان ارزشمند دارم.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان در این جلسه ضمن تشکر از سرپرست فرمانداری دشتستان که در این مدت کوتاه عملکرد بسیار خوبی داشته است اظهار کرد: آرزوی توفیق و سربلندی برای بخشدار جدید داریم و قدردان زحمات بخشدار سابق هستیم.
بخشدار سابق مرکزی دشتستان گفت: 47 ماه به عنوان بخشداری مرکزی در خدمت مردم شریف دشتستان بودم، در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... از هیچ تلاشی برای رضایتمندی مردم دریغ نکردم.
ناهید دشتی ضمن تشکر از اعتماد ارسلان زارع ادامه داد: امیدوارم توانسته باشم پاسخ اعتماد ایشان را داده باشم.
بخشدار مرکزی دشتستان نیز بیان کرد: از اعتماد استاندار و مجموعه دولت بسیار سپاسگزارم، امیدوارم به عنوان عضو کوچکی از پیکره خانواده شهدا بتوانم دین خود را به مردم عزیز ادا کنم.
هادی عدالت افزود: جهت موفقیت در جایگاه خود دست یاری به سوی تمامی مسئولین دراز کرده و طلب مساعدت و همکاری دارم تا بتوانم در حوزه کاری خود موفق و مسئولیت هایی که بر دوشم قرار داده شده به نحو احسن انجام دهم.

در پایان از زحمات ناهید دشتی بخشدار سابق مرکزی دشتستان تقدیر و هادی عدالت بعنوان بخشدار جدید معرفی شد.

bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1bakhshdar markazi 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group