جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: سفر رئیس جمهور به قطر نقش مهمی در پیشبرد سیاست منطقه گرایی دولت سیزدهم دارد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر جواد لقمان زاده روز دوشنبه 2 اسفند ماه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه که به منظور تکریم و معارفه بخشدار ریگ و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه برگزار شد، با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به قطر برای شرکت در ششمین اجلاس سران مجمع کشورهای صادر کننده نفت، گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران در سالهای اخیر، یکی از راههای دور زدن تحریم ها و کاهش آنها، افزایش روابط دوستانه با کشورهای همسایه است.

shora edari genave 1
وی اضافه کرد: در سالهای تنش بین قطر و عربستان، ایران حمایت قابل توجهی از قطر داشت و در حوزه تامین اقلام و کالاهای اساسی، کمک شایانی به قطر نمود.
مدیر کل سیاسی استانداری، همچنین نگاه آسیایی و بهبود روابط با قدرت های آسیایی و احیای روابط و بهبود آن با همسایگان را دو محور اساسی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: سفر رئیس جمهور محترم به قطر نقش مهمی در پیشبرد سیاست منطقه گرایی دولت سیزدهم دارد.
شایان ذکر است در این جلسه، از زحمات آقایان محمد حسن بازویی و حسین امیری تقدیر و به ترتیب آقایان ضرغام محمدی به عنوان سرپرست بخشداری ریگ و احمد لیراوی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه معرفی شد.

shora edari genave 1shora edari genave 1shora edari genave 1shora edari genave 1shora edari genave 1shora edari genave 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group