جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رقابت‌های موتورکراس قهرمانی کشور با حضور ۵۰ موتورسوار در دشتستان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش دیارجنوب، رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسورای روز جمعه در آیین اختتامیه رقابت‌های موتورکراس قهرمانی کشور در دشتستان گفت: در دور دوم مسابقات رسمی موتورکراس قهرمانی کشور ۵۰ موتوسوار از ۱۳ استان کشور در پیست شهدای خلیج فارس شهرستان دشتستان با هم به رقابت پرداختند.
مازیار ناظمی افزود: ورزشکاران در کلاس‌های ۶۵، ۸۵، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی جوانان و پیشکسوتان با هم رقابت کردند.

motorcross dashtestan 1

وی اظهار کرد: در کلاس ۶۵ سی سی فردین میرزاحسینی از کرمان، در کلاس ۸۵ سی سی پارسا آسبان از خوزستان، ۲۵۰ سی‌سی جوانان محمد حسین دانش پژوه از تهران، در ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان سید کمال میر محسنی از تهران، در ۴۵۰ سی‌سی جوانان پیمان علیزاده از تهران و در ۴۵۰ سی‌سی پیشکسوتان مجتبی کریم زاده از اصفهان به مقام اول رسیدند.
مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان بوشهر با حضور ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در تمام رده های سنی به مدت دو روز در تاریخ‌های ۲۸و ۲۹ بهمن با رعایت کامل ضوابط بهداشتی به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی در پیست ورزشی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان برگزار شد.
این مسابقات در کلاس‌های ۵۰ سی سی، ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ سی سی جوانان، ۴۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان برگزار می‌شود.
در این دور تلاش می‌شود نسبت به راند اول مسابقات که در آباده شیراز برگزار شد، یکسری قوانین به روزتر در مسابقات راند دوم دشتستان اجرایی شود.

در این آئین سرپرست فرمانداری دشتستان، رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسورای و جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی حضور داشتند.

motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1motorcross dashtestan 1

motorcross dashtestan 15

استان بوشهر

Template Design:Dima Group