سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

15 آذر امسال و به‌دنبال دستگیری مرد شروری به نام سعید در خیابان قزوین تهران رسیدگی به پرونده موسوم به خانه وحشت به دستور بازپرس محمد وهابی آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب ، ایران نوشت: مأموران پلیس در این خانه با دو دختر جوان که در آنجا حبس شده و جسدی داخل کیسه نایلونی مواجه شدند.
ساناز و زهرا دو دختری که در خانه وحشت حبس شده بودند در تحقیقات مدعی شدند که یکی از آنها 8 ماه و دیگری 3 سال در آنجا زندانی بوده و از سوی سعید مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند. در خصوص جسد نیز اعلام کردند که حدود 4 ماه قبل، دختری که از مشهد به تهران آمده بود در دام سعید گرفتار شده و از آنجایی که پس از چند روز قصد ترک خانه را داشته توسط سعید کشته می‌شود.
اما سعید، با وجود اظهارات دختران و خواهرش منکر قتل شده و ادعا کرد قتل را دخترها مرتکب شده‌اند چرا که فکر می‌کردند من عاشق مینا-مقتول‌-شده‌ام و به همین دلیل با او درگیر شده و این جنایت رقم خورد.
با توجه به آن که از زمان مرگ مدت زیادی می‌گذشت، امکان شناسایی چهره او نبود. بنابراین برای مشخص شدن هویت وی اثر انگشت مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد اما به نتیجه نرسیدند تا اینکه در ادامه بررسی‌ها، باتوجه به اظهارات دو دختر پیدا شده در خانه وحشت مشخص شد مینا اهل یکی از شهرهای خراسان رضوی است و بیماری ‌ام اس داشته اما در بازرسی از خانه وحشت، مدارکی از زن جوانی به نام محبوبه به‌ دست آمد. محبوبه از اردیبهشت امسال و همزمان با ورود مینا به خانه وحشت ناپدید شده بود. بنابراین فرضیه اینکه مینا همان محبوبه باشد، قوت گرفت.

ghatl1

وقتی مأموران شماره مادر محبوبه را پیدا کردند، وی گفت: دخترم بیماری‌ ام اس داشت. او بعد از طلاق از خانه خارج شد. مدتی بعد با من تماس گرفت و گفت به تهران آمده است و با مرد جوانی آشنا شده که کارهای خدماتی هتل را انجام‌ می‌دهد. بعد از اینکه با دخترم صحبت کردم، مرد ناشناس گوشی تلفن را از دخترم گرفت و با من صحبت کرد. او خیلی عامیانه و کوچه بازاری صحبت می‌کرد و به من گفت دخترم نزد او است و قرار هست با هم ازدواج کنند.
به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، آزمایش دی .ان. ای از مادر محبوبه انجام شد و با دی‌.ان‌.ای جسد مینا تطبیق داده شد. با انجام آزمایشات صورت گرفته، مشخص شد جسد کشف شده در خانه وحشت، متعلق به محبوبه است. بدین ترتیب راز هویت جسد خانه وحشت برملا شد. همچنین خانواده محبوبه برای تحقیقات بیشتر و اینکه خواهان قصاص عامل جنایت هستند، به دادسرا احضار شدند.
23302

استان بوشهر

Template Design:Dima Group