شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تیم هندبال ستارگان دشتستان که در روزهای تعطیلی نیم‌فصل چالش‌های زیادی را از سر گذراند پس از تقویت کادر مدیریتی خود به جذب چند بازیکن باتجربه و جوان جدید اقدام کرد تا نیم‌فصل دوم را امیدوارانه‌تر آغاز کند.

به گزارش دیارجنوب، تیم هندبال ستارگان دشتستان تنها نماینده لیگ برتری هندبال استان بوشهر که خود را برای حضور در دور اول مرحله برگشت سوپرلیگ هندبال ایران آماده می‌کند طی روزهای اخیر اردوی خود را در تهران برپا کرده است.
ستارگان که در روزهای تعطیلی نیم‌فصل چالش‌های زیادی را از سر گذراند پس از تقویت کادر مدیریتی خود به جذب چند بازیکن باتجربه و جوان جدید اقدام کرد تا نیم‌فصل دوم را امیدوارانه‌تر آغاز کند.
بنا بر اعلام روابط‌عمومی باشگاه ستارگان و بر اساس سیاست‌های اجرایی مدیریت جدید این باشگاه مبنی بر استفاده‌ی بیشتر از ظرفیت‌های بومی، جهت تقویت این تیم جذب بازیکنان باکیفیت بومی در اولویت قرار گرفت و بر همین اساس چهار بازیکن دشتستانی به جمع بازیکنان این تیم اضافه شدند.

setaregan dashtestanبر اساس اعلام باشگاه، عادل شنبدی بازیکن پیشین رده‌های سنی تیم ملی هندبال ایران که تجربه‌ی حضور در ستارگان و چند تیم مطرح لیگ برتر و لیگ دسته اول از جمله شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد با عقد قراردادی به نماینده هندبال دشتستان پیوست تا از این پس لباس ستارگان دشتستان را بپوشد.
حجت ثنایی دیگر هندبالیست برازجانی که وی هم تجربه‌ی سالها بازی در تیم‌های مطرح هندبال ایران را در کارنامه دارد دیگر بازیکنی است که در نیم‌فصل دوم با ستارگان همراه خواهد بود و در تلاش برای حفظ سهمیه لیگ برتری هندبال استان همراه با هم‌تیمی‌هایش به نبرد با حریفان خواهد رفت.
محمدباقر گرمسیری بازیکن فصول گذشته ستارگان در لیگ برتر نیز پس از یک نیم‌فصل دوری از این تیم مجددا با ستارگان دشتستان به توافق رسید تا با این تیم همراه شود.
محمدمهدی پاراد بازیکن ۲۱ ساله دشتستانی که سابقه‌ی بازی در تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران و نیز حضور در لیگ دسته اول هندبال کشور را در کارنامه دارد نیز دیگر بازیکن جدید ستارگان است.
همچنین وحید جمعه‌پور، احمد سیدآبادی، عادل عیدانی و معین عباسی که سابقه‌ی حضور در لیگ‌های مختلف هندبال کشور را دارند نیز با پیوستن به تیم هندبال ستارگان، این تیم را در نیم فصل دوم لیگ برتر همراهی خواهند کرد.
بر اساس این گزارش سه بازیکن رده سنی جوانان هندبال استان بوشهر نیز با ستارگان در ادامه‌ی رقابتهای فصل جاری همراه خواهند بود.
گفتنی است رقابتهای دور برگشت لیگ برتر هندبال از روز بیست و هشتم بهمن‌ماه در سالن هندبال شهید سلیمانی در تهران آغاز خواهد شد و نماینده استان بوشهر در این روز با تیم مدعی مس کرمان بازی خواهد کرد.
دیگر حریفان ستارگان در این دور نفت و گاز گچساران و زغال سنگ طبس خواهند بود که نتیجه این دو مسابقه می‌تواند نقش مهمی در حفظ سهمیه‌ی لیگ برتر برای نماینده ورزش دشتستان ایفا کند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group