شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

استاندار بوشهر گفت: نخبگان هر منطقه باید گروه توسعه در زمینه اشتغال و کارآفرینی تشکیل دهند.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده روز جمعه ۱۵ بهمن ماه در آئین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان دشتستان گفت: بخش ارم در این شهرستان دارای پتانسیل و ظرفیت های بسیاری است که باید برای رفع مشکلات و رشد و شکوفایی این منطقه تلاش کنیم.
وی درخصوص پروژه راه آهن در استان گفت: فعال شدن پروژه راه آهن بوشهر از اولویت های اصلی است که بطور جدی پیگیری و در سال آینده شاهد تحرک بیشتری از این پروژه خواهیم بود.
محمدی زاده با اشاره به اهمیت و جایگاه گردشگری در این منطقه بیان کرد: اجرای سد دهرود در دشتستان با وجود منابع محدود مالی دولت همچنان پیگیری خواهد شد.

perojeh fajr dashtestan 1
استاندار بوشهر به اهمیت بالای آبخیزداری بخش ارم دشتستان اشاره کرد و گفت: برداشت بی رویه اب از مخازن زیرزمینی و عدم تزریق آن به زمین از عواملی است که باعث وضعیت نامناسب چاه ها شده است.
وی به خانه های قدیمی در منطقه ارم اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی مربوطه در شهرستان دشتستان باید برای نوسازی خانه ها، مبلغ 200 میلیون تومان تسهیلات با درصد کم ارائه کنند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.
استاندار بوشهر به سرعت بخشی کارآفرینی و اشتغال در این بخش اشاره کرد و افزود: نخبگان هر منطقه باید گروه توسعه در زمینه اشتغال و کارآفرینی تشکیل دهند.
وی خاطرنشان کرد: ما راه شهدای این منطقه را ادامه خواهیم داد و موضوعات ومسائل را پیگیری خواهیم کرد.

خبر مرتبط:

افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی دشتستان با حضور استاندار بوشهر+ تصاویر اختصاصی

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group