جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: در دهه فجر امسال بیش از 500 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سطح شهرستان اجرا می شود.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، صادق بوستانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین طلوع پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: حرکت بزرگ و اقدام هوشمندانه امام راحل(ره)، سنگ بنا و اقدامی عظیم در تاریخ بشر بود و به پشتوانه این برکت شاهد شکل گیری جبهه مقاومت شدیم.
وی، رمز موفقیت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را انسجام و اتحاد عنوان کرد و گفت: نظام ما باید برای برطرف کردن مشکلات عدیده و پیشرفت کشور، این دو ویژگی امام راحل را سرلوحه کار خود قرار دهد.
بوستانی ضمن قدردانی از زحمات نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور نماینده مردم شهرستان به همراه ریاست جمهوری در روسیه، وزن و جایگاه ژئوپلوتیکی استان را بالا برده و اعتباری ویژه می بخشد.

edari dashtestan 1
سرپرست فرمانداری دشتستان به چالش های نیروی انسانی در مرکز شهرستان اشاره کرد و گفت: باید نیروهای ارزشمند و مورد اعتماد نظام را تقویت کنیم تا جایگاه و ظرفیت استان با قدرت چانه زنی ما در سطح ملی بالا رود.
وی با اشاره به برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان افزود: در دهه فجر امسال بیش از 500 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سطح شهرستان دشتستان برگزار می شود.
بوستانی تصریح کرد: در دهه فجر سالجاری بیش از 300 پروژه با اعتبارت دولتی در سطح شهرستان دشتستان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، بهره برداری و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به شیوع بیماری امیکرون و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت زرد کرونایی، افزود: در خصوص تسهیلات سفرهای نوروزی نیز طبق مصوبات ستاد کرونا برنامه ریزی خواهیم کرد.
بوستانی به بازدیدهای اخیر از شهرها و روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: دغدغه اصلی ما مسئله آب مردم دشتستان است که در این راستا کارگروه ویژه با حضور متخصصین این حوزه در فرمانداری تشکیل شده تا بتوانیم مشکلات را مرتفع نماییم.
وی دیگر دغدغه های جدی شهرستان را مشکل نان و آرد عنوان کرد و گفت: در این خصوص نیز با استاندار و دیگر مسئولین زیربط رایزنی هایی صورت گرفته که با برنامه ریزی دقیق این مشکل بزودی برطرف خواهد شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان خاطرنشان کرد: گشت های مشترک اصناف با کمک نیروهای بسیج در سراسر شهرستان انجام می شود و کارگروه آسیب های اجتماعی نیز به صورت هوشمند مدیریت خواهد شد.
وی تصریح کرد: درخصوص جذب سرمایه گزار در شهرستان باید نگاه ویژه ای داشته باشیم تا به حوزه صنعتی در رفع مشکلات کمک کنیم.
بوستانی، انسجام و همدلی را عاملی برای پیشرفت و توسعه شهرستان دانست و گفت: با نگاهی حاکم بر دستگاه های دولتی، فعالیت های جهادی و میدانی مبتنی بر محرومیت زدایی و مردم داری می توانیم شاهد رشد و پیشرفت دشتستان باشیم.
امام جمعه برازجان در این جلسه، دهه فجر را فرصتی برای تبیین جهادی خدمات نظام عنوان کرد و گفت: مدیران ومسئولان دستگاه های اجرایی باید ارزش ها،آرمان ها و دستاوردهای عظیم انقلاب را برای مردم بازگو و یادآوری کنند.

edari dashtestan 1
حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح، دهه فجر را فرصتی برای شکرگزاری از نعمت های انقلاب دانست و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید در راستای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم تلاش نموده و فرهنگ انقلاب را تقویت و پررنگ نمایند.
وی تصریح کرد: روسای شوراها در بخش ها و شهرستان باید مردم را برای باشکوه تر برگزار کردن جشن های انقلاب تشویق نموده و مراسمات را به مردمی بودن گرایش دهند.
امام جمعه برازجان ادامه داد: باید از ظرفیت مساجد، دانشگاه ها و مدارس استفاده بهینه شود و آذین بندی برای جلوه بیشتر انقلاب اسلامی از اولویت ها باشد.
وی به انتقال فرهنگ انقلاب به نسل های بعدی تاکید کرد و افزود: تبیین جهادی، آشناکردن نسل جوان با ارزش های انقلاب و آذین بندی شهر در دستور کار مدیران باشد.

 خبر مرتبط:

جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان برگزار شد (تصاویر اختصاصی+فیلم)

استان بوشهر

Template Design:Dima Group