چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

طی مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری دشتستان، خانم "ستاره دهداری" به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب، این آئین بعدازظهر سه شنبه ۵ بهمن ماه با حضور صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان و بانوان نخبه و کارآفرین شهرستان برگزار شد.

moshaver banoo farmandari 1
سرپرست فرمانداری دشتستان در این آئین ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن اظهار داشت: زنان و مادران این سرزمین دوشادوش مردان در عرصه های مختلف و در طول تاریخ این سرزمین جنگید اند و در رشد و توسعه میهن مان کوشش های بسیاری کردند.
وی همفکری با بانوان فعال و نخبه در سطح شهرستان را عاملی برای حرکت های بزرگ در حوزه بانوان عنوان کرد و گفت: کارگروه بانوان و خانواده در فرمانداری باید گسترده تر شود و افراد بیشتر و بصورت تخصصی تر در کنار دیگر کارگروه ها حضور داشته باشند.
بوستانی افزود: نگاه ویژه ای به انتصاب بانوان در جایگاه هاي مدیریتی شهرستان دارم که پیگیر این موضوع از طریق مسئولین استانی هستم.
در پایان این مراسم طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری دشتستان، خانم "ستاره دهداری" به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان منصوب و معرفی شد.

moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1moshaver banoo farmandari 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group