جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روند تدریجی افزایش دما در این استان آغاز شده و تا روز پنجشنبه تداوم دارد که پیش بینی می‌شود هوای استان در این مدت ۲ تا ۴ درجه بیشتر شود.

به گزارش دیارجنوب، محمدرضا انصاری روز دوشنبه در این ارتباط افزود: از روز جمعه به طور مجدد دمای هوا در استان بوشهر روند کاهشی به خود می‌گیرد.
وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای جم، برازجان و دیلم به ترتیب دمای هوا ۲.۴، ۶.۱ و ۶.۴ درجه سانتیگراد را در استان بوشهر تجربه کردند.
انصاری ادامه داد: در این مدت دمای هوا شهرهای دیر، عسلویه و برازجان به ترتیب ۲۱.۵، ۲۰.۲ و ۱۸.۹ درجه سانتیگراد گزارش شد.

afzayesh dama b
وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده جوی آرام برای بیشتر نقاط استان بوشهر در سه روز آینده است‌.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: همچنین پیش بینی شده فردا به دلیل شدت گرفتن سرعت بادهای شمال غربی نواحی جنوبی خلیج فارس مواج و متلاطم شود.
وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی از نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از فردا روی دریا تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.
وی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ و فردا در سواحلی جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group