پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار بوشهر با اشاره به ادامه نظارت ها بر بازار گفت: هرگونه افزایش بی رویه قیمت و کم فروشی را با جدیت دنبال و برخورد خواهیم کرد.

به گزارش دیارجنوب، صالح رحیمی فرماندار بوشهر شامگاه یکشنبه سوم بهمن ماه به همراه معاونین برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، سید حسین حسینی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف مرکز استان از وضعیت بازار بوشهر بازدید کردند.
فرماندار بوشهر در این بازدید شبانگاهی اظهار داشت: با توجه به ثبات نسبی وضعیت بازار و همچنین عدم مشکل در تامین کالاهای اساسی هرگونه افزایش بی رویه قیمت و کم فروشی را با جدیت دنبال و برخورد خواهیم کرد.

nezarat bazar b 1
وی افزود: با توجه به مشکلات معیشتی و لزوم نظارت هر چه بیشتر بر بازار شخصا به همراه روسای ادارات مرتبط با حضور در سطح بازار ضمن گفتگو با فروشندگان و مشتریان مشکلات و کمبودها و گلایه مندی های آنان را برطرف خواهیم کرد.
رحیمی تصریح کرد: در بحث تامین کالاهای اساسی و موجودی بازار مشکلی نداریم و اگر توزیع مناسب در سطح شهر انجام شود با افزایش قیمت مواجه نخواهیم شد که در این مقوله وظیفه نظارت صنعت و معدن و اتاق اصناف مهم خطیر می باشد.
گفتنی است؛ در این بازدیدهای مستمر فرماندار به همراه روسا ومدیران ادارات مختلف موضوعات مربوط به حوزه بازار و به صورت میدانی بر وضعیت بازار و فروش محصولات و خرید مشتریان نظارت و بازرسی می کنند.

nezarat bazar b 1nezarat bazar b 1 

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group