پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم گفت: طبق تفاهم نامه همکاری با سازمان بسیج مستضعفین در خصوص هماهنگی و ساماندهی اقدامات بازرسی و نظارت از سطح بازار، کمیته ای با موضوع تفاهم نامه با حضور ادارات جهاد کشاوزی، سازمان بسیج، تعزیرات حکومتی ، صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف تشکیل شده است.

به گزارش دیارجنوب، سید اکبر حسینی در همین راستا افزود : سازمان بسیج تعداد 7 نفر نیروی بسیجی بمنظور همکاری و هماهنگی نظارت بر بازار معرفی نموده است که آموزشهای لازم از سوی معاونت بازرسی و نظارت استان بوشهر ارایه و همچنین کارت بازرسی با کد شناسایی نیز برای افراد صادر گردیده است .
حسینی با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی روزانه از سطح عرضه کالا و خدمات توسط ادارات ذیربط تشدید میشود، تصریح کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان با جدیت بصورت مستمر، قیمتها را در سطح بازار رصد، پیگیری و با متخلفان برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان جم اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی قانون انتزاع تمرکز وظایف بخش کشاورزی به جهاد کشاورزی، بخش بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی در اقلام کالایی مواد پروتئینی ( گوشت قرمز، مرغ، ماهی، میگو و تخم مرغ ) لبنیات، روغن، برنج، شکر، گندم، آرد و نان، حبوبات و ... به اداره جهاد کشاورزی انتقال داده شده است.

hoseini jam

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت: دسترسی به قیمت کالا و خدمات از طریق سامانه اینتر نتی124.ir بعنوان مرجع رسمی تعیین قیمت کالا و خدمات، همچنین سامانه asnafjam.ir مبنای نرخ خدمات صنفی، مبنا و معیار بررسی قیمتها میباشند که بمنظور اطلاع رسانی دقیق قیمتها از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان میباشد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت در پایان از شهروندان گرامی خواست: گزارشات و شکایات خود را (اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... ) از طریق سامانه پاسخگویی 124 و یا سامانه اینترنتی 124.ir ، همچنین گزارشات مربوط به محصولات کشاورزی را به شماره تلفن 07737624324 داخلی 114 جهاد کشاورزی اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group