جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر با اشاره به افزایش مراجعه بیماران کرونایی سرپایی نسبت به ۲ هفته گذشته گفت: به سبب شیوع سویه اومیکرون بیماران سرپایی این استان طی ۲ هفته اخیر ۳۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالمحمد خواجه‌ئیان با اشاره به گسترش بیماری کرونا در کشور و استان بوشهر اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد روند نزولی ابتلا به کرونا از انتهای مرداد ماه آغاز و از اواسط دی ماه ثابت شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه هفته گذشته 267 مورد بیمار کرونایی در استان شناسایی شد افزود: 2 هفته قبل تعداد بیماران کرونایی استان 163 نفر بود که هفته گذشته به 267 مورد رسید که افزایش 37 درصدی دارد.

omikron
رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر با بیان اینکه حدود 16 درصد نتیجه نمونه‌های کرونایی مثبت است تصریح کرد: افزایش بیماران کرونایی نشان می‌دهد ویروس جدید اومیکرون در استان در حال تبدیل به سویه غالب است.
وی به واکسیناسیون کرونا پرداخت و بیان کرد: تاکنون یک میلیون و 687 هزار واکسن کرونا در استان تزریق شده که 791 هزار نفر از جمعیت بالای 12 سال استان بوشهر واکسن دریافت کرده‌اند.
خواجه‌ئیان تزریق نوبت سوم واکسن کرونا را برای پیشگیری از ابتلا به سویه جدید امیکرون مهم دانست و گفت: تاکنون 180 هزار نفر از جمعیت بالای 12 سال استان بوشهر که 20 درصد است واکسن نوبت سوم دریافت کرده‌اند که برای مصون ماندن جامعه از ابتلا به سویه جدید باید تزریق واکسن نوبت سوم افزایش یابد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group