پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: بیش از هزار خدمات پزشکی و بالینی رایگان به عشایر بخش بوشکان این شهرستان ارائه شد.

به گزارش دیارجنوب، ماریا خویش‌دوست در این ارتباط اظهار داشت: این خدمات درمانی با همکاری گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی و شبکه بهداشت و درمان دشتستان ارائه شد.
وی افزود: با مستقر شدن ۴ پزشک متخصص(زنان و زایمان، ارتوپد، اطفال، کلیه و مجاری)، کلینیک سیار دندانپزشکی، پزشکان عمومی و همچنین دو کارشناس سلامت روان و تغذیه شاغل در شبکه بهداشت و درمان در حدود هزار و ۱۰۳ خدمت پزشکی، دندانپزشکی و بالینی به بیماران ارائه شد.

khedmat pezeshki
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: استقبال عشایر و مردم محلی از حضور پزشکان متخصص در این بخش بسیار خوب بوده و رضایت‌ مردم را در پی داشته و باعث شده است که در این ایام کرونایی بیماران برای دریافت خدمات تخصصی به سطوح دیگری ارجاع داده نشوند و خدمات را در محل خود دریافت کنند.
خویش‌دوست یادآور شد: تمامی خدماتی که در این بخش ارائه‌شده به‌صورت رایگان بود و امیدواریم با همکاری گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، در دیگر مناطق کم برخوردار هم بتوانیم پزشکان متخصص را مستقر کنیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group