پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

شهردار برازجان در پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن را به تمامی بانوان علی الخصوص بانوان شریف این شهر تبریک گفت.

به گزارش دیارجنوب، در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ»
سیره زندگی و رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س)، یک نمونه بی‌بدیل در جهان برای دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی و نیل به سوی جامعه ای متعالی است.
نوع زندگی ایشان، تربیت فرزندان و بنانهادن خانواده ای مستحکم در برابر فراز و نشیب های زندگی نه فقط برای زنان مسلمان بلکه برای هر انسان حقیقت جویی، الگویی ارزشمند محسوب می شود.
میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است، برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

ghodoosi shahrdar b
اینجانب با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر، برای تمامی بانوان، علی الخصوص بانوان شریف شهر برازجان از درگاه باریتعالی، تندرستی، شادکامی و توفیق مسألت می نمایم.

مرتضی قدوسی
شهردار برازجان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group