چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ادامه موج سرما در این استان دمای هوا در شهر تنگ ارم شهرستان دشتستان به ۱.۹ درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش دیارجنوب، محمدرضا انصاری روز جمعه در این ارتباط اظهار کرد: درمای هوا در ایستگاه‌های جم و بهرگان دیلم نیز ۳.۶، برازجان، دیلم، گناوه، بوشهر و خارگ نیز به ترتیب با ۴.۷، ۶.۶، ۷، ۸.۳ و ۹ درجه سانتیگراد رسید.
وی بیان کرد: فردا این کاهش دما ادامه دارد و در مناطقی از استان بویژه ارتفاعات و نواحی شرقی دما به صفر و حتی زیر صفر خواهد رسید.
انصاری ادامه داد: این وضعیت به طور تقریبی تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

kahesh dama
وی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا به سبب وزش باد شمال غربی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.
انصاری ادامه داد: همچنین به سبب وقوع پدیده گردوخاک در برخی مناطق استان خوزستان و وزش باد شمال غربی، پیش بینی می‌شود در ساعت‌های آینده کیفیت هوا و دید افقی در برخی نقاط استان بوشهر کاهش یابد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و امروز طی ساعت‌هایی روی دریا بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی‌ می‌شود.
انصاری یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۱۲۰ تا ۲۷۰ و در ساعت‌هایی بیش از سه متر پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۲ بامداد، مد اول ۱۱:۰۴ جزر دوم ۱۵:۲۸ و مد دوم دریا ۲۱:۵۷ خواهد بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group