پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به وقوع زمین‌لرزه به بزرگی ۴.۲ ریشتر در شهرستان جم گفت: این زمین‌لرزه در حوالی ریز رخ داد که خوشبختانه خسارتی نداشته است.

به گزارش دیارجنوب، جهانگیر دهقانی با اشاره به وقوع 2 زمین لرزه به بزرگی 4.2 و 4.1 ریشتر در حوالی منطقه ریز شهرستان جم و در عمق 10 کیلومتری اظهار داشت: این 2 زمین لرزه در ساعات 16:19 و 17:2 دقیقه در شهر ریز شهرستان جم ثبت شد که امدادگران بلافاصله به منطقه زلزله‌زده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این 2 زمین لرزه در فاصله 20 و 24 کیلومتری بنک و کنگان رخ داده است گفت: پس از وقوع زلزله امدادگران و دهیاران برای بررسی بیشتر به محل وقوع زمین لرزه اعزام شدند که خوشبختانه تاکنون گزارش مبنی بر بروز خسارت و تلفات گزارش نشده است.

zelzele

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر طول جغرافیایی این زمین لرزه 52.07 درجه و عرض آن را 28.05 درجه دانست و خاطرنشان کرد: کانون این زمین‌لرزه در شهر ریز ثبت شده که با بررسی‌های انجام شده خسارت جانی و مالی نداشته است.

دهقانی اضافه کرد: به دنبال این زلزله تیم‌های امدادی منطقه به حالت آماده باش در آمده‌ و این آمادگی همچنان ادامه دارد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group